در مورد خدمت وظیفه عدالت کجاست؟!!! - حاشیه
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
رأی با تأمل حاصل می شود و رأی خام پشتیبان بدی است . [امام علی علیه السلام]
3  حاشیه  4

در مورد خدمت وظیفه عدالت کجاست؟!!! (سه شنبه 91/12/22 :: ساعت 12:1 صبح )

خبر دارید که نظام وظیفه اوایل امسال اعلام کرد افرادی که از سال 91 به خدمت اعزام شدند یا میشوند 21 ماه باید خدمت کنند.

تا اینجا درست یک اعلام خبر مثل سالهای گذشته ولی بی عدالتی هاش را کسی بررسی نکرده که چند موردش را براتون بیان می کنم:

چندین سال خدمت 18 ماه بود و افرادی در سال 90 با توجه به ان دفترچه پست کردند اعزامشون سال 91 افتاد بخصوص اردیبهشت 91 که تا اومدن خودشونو برای اعزام اماده کنند بهشون اعلام کردند باید 3 تا 6 ماه بیشتر خدمت کنید! و این بی عدالتی است چون دوستانشون که با هم دفترچه پست کرده بودند اسفند اعزام بشن و 18 ماه و اونا دو ماه دیرتر و 21 ماه یعنی 5 ماه دیرتر از دوستشون که با هم دفترچه پست کردند!

ضمنا دیگه بعضیها که لیسانس ،فوق لیسانس و دکترا بودند و سنشون هم تا سی و چند سال بعضا میرسید دیگه 1، 2 و 3 ماه از خدمتشون کم نمیشد.

و مسئله دیگه که هیچ ربطی به کم شدن موالید ذکور نداره کاهش میزان مرخصی از 2.5 روز در ماه به 1 روز است! که نشون میده یعنی سرباز ادم نیست و هیچ ارزشی نداره و نیاز به مرخصی هم نداره!!!

متاسفانه این مسائل نه خداپسندانس و نه از روی عدالت


¤ نویسنده: متین



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

»» منوها
[ RSS ]
[خانه]
[درباره من]
[ارتباط با من]
[پارسی بلاگ]
بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 6
مجموع بازدیدها: 79324
 

»» درباره خودم
 

»»فهرست موضوعی یادداشت ها
 

»» آرشیو نوشته های قبلی
 

»» لوگوی خودم

 

»» اشتراک در وبلاک
 
 

»» دوستان من
 

»» لوگوی دوستان من
 



سیستم افزایش بازدید