خطرات موبایل - حاشیه
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
توکّل، دژ حکمت است . [امام علی علیه السلام]
3  حاشیه  4

خطرات موبایل (چهارشنبه 87/3/22 :: ساعت 1:32 عصر )

مسئول کمیته حمایتی بیماران انجمن باروری و ناباروری ایران گفت: قراردادن تلفن همراه در نزد خود به هنگام شب که شدت جریان الکترو مغناطیسی بدن به شدت پایین است و آویزان کردن آن از گردن همچنین بستن تلفن همراه به کمربند از دلایل بروز نازایی شناخته شده است.
 
سید مهدی احمدی در گفتگو با فارس اظهار داشت: نصب آنتن‌های تلفن همراه در نزدیکی کودکستان‌ها و مدارس نیز از دیگر عواملی است که بار ناهنجاری در دستگاه ژنتال بدن را افزایش داده و باعث بروز نازایی می‌شود.


وی با بیان اینکه طی یک سال، قیمت تمام تجهیزات و مواد وارداتی مورد استفاده برای درمان نازایی، 2 تا 3 برابر افزایش یافته و به سختی به دست پزشکان می‌رسد، افزود: هم اکنون بیماران نازا به علت افزایش قیمت داروها با مشکل تهیه داروهای خود مواجه هستند.


مسئول کمیته حمایتی بیماران انجمن باروری و ناباروری ایران بیان داشت: در بررسی‌های صورت گرفته معلوم شد ارتباط با انواع مواد شیمیایی، سموم دفع آفات و قرار گرفتن در حرارت‌های بالا دلیل اصلی ناباروری در مردان شناخته شده است.


وی خاطرنشان ساخت: با توجه به این مسئله، در قالب یک طرح پژوهشی به دنبال بررسی اثرات مواد آلاینده کارخانه‌های پلی اکریل، ذوب آهن و فولاد مبارکه اصفهان و تاثیرات آن بر روی مردان نازا در اصفهان هستیم اما هنوز مجوز این کار دریافت نشده است.


احمدی با بیان اینکه افزایش سن باروری علت اصلی ناباروری در زنان است، گفت: تأثیر عوامل محیطی از جمله تلفن همراه، میزان مواد نگهدارنده موجود در مواد غذایی مانند سوسیس و کالباس، کنسرو، کمپوت، چیپس و پفک از عوامل مشترک ناباروری در مردان و زنان شناخته شده است.


¤ نویسنده: متین



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

»» منوها
[ RSS ]
[خانه]
[درباره من]
[ارتباط با من]
[پارسی بلاگ]
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 9
مجموع بازدیدها: 79329
 

»» درباره خودم
 

»»فهرست موضوعی یادداشت ها
 

»» آرشیو نوشته های قبلی
 

»» لوگوی خودم

 

»» اشتراک در وبلاک
 
 

»» دوستان من
 

»» لوگوی دوستان من
 



سیستم افزایش بازدید